گفتگوی دکتر محسن حافظ با خبرایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته

خانم اسلامی دوشنبه 21 شهریور 1401 - 16:30
گفتگوی دکتر محسن حافظ با خبرایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته
مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور: در سال ۱۳۸۴ اولین بنتونیت فرآوری شده توسط شرکت ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور کشور معرفی شد و این شرکت موفق شد اولین پروانه بهداشتی تولید را از طریق سازمان دامپزشکی کشور برای این محصول دریافت نماید.

دکتر محسن حافظ مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت ماکیان نوآور امروز با شعار، دانش ، تجربه و کیفیت فعالیت خود را با تکیه بر نوآوری‌ در صنعت دام، طیور و آبزیان از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا، در سال ۱۳۸۴ اولین بنتونیت فرآوری شده توسط شرکت ماکیان نوآور امروز با نام تجاری ماکوبنت به صنعت دام و طیور کشور معرفی شد و این شرکت موفق شد اولین پروانه بهداشتی تولید را از طریق سازمان دامپزشکی کشور برای این محصول دریافت نماید.
وی ادامه داد: سپس گروه تحقیق و توسعه شرکت شروع به فعالیت بر روی تولید خوراک منحصر بفردی نمود با نام ماکومیل (خوراک پایه دام و طیور) که این محصول برای اولین بار در دنیا با فرآوری ویژه توانسته است بصورت توام به تامین انرژی و پروتئین مرغداری‌ها و دامداری‌های کشور بپردازد.
دکتر حافظ افزود : کامل دان نام تجاری تولیدات مکمل کنسانتره و دان آماده این شرکت می‌باشد که با تکیه بر دانش متخصصان خود سعی دارد تا بهترین کیفیت را همراه با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.
وی ابرازداشت : از تولیدات دیگر شرکت ماکیان نوآور می‌توان به ماکوبایند (Mako Bind) که همان توکسین بایندر تخصصی است و ماکوبایند پلاس (افزودنی ۸ جزئی تقویت کننده سیستم ایمنی، اسیدی فایرو توکسین بایندر) اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت ماکیان نوآور امروز تاکید کرد: درحال حاضر، شرکت ماکیان نوآور با تمرکز بر روی ارتقاء کیفیت مواد معدنی مصرفی در خوراک دام، طیور و آبزیان با برند ماکومینرال تلاش می‌کند تا گامی دیگر در جهت بهبود تولیدات صنعت بردارد.
وی خاطرنشان کرد: گروه تولیدی_ بازرگانی ماکیان نوآور امروز علاوه بر تولیدات فوق، بصورت گسترده در زمینه توزیع نهاده‌ها شامل: ذرت، جو، کنجاله سویا و سایر ریزمغذی‌ها دارای یک شبکه مویرگی فروش گسترده در سطح کشور است و همواره سعی بر آن داشته تا سبد کالای مشتریان وفادار خود را طی سالیان متمادی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت فراهم کنیم.
وی در پایان سخنان خود ابراز داشت، ما همزمان با مدیریت بازار داخل، با بازارهای خارجی نیز همکاری وسیعی داریم و در حال حاضر محصولاتمان را به بسیاری از کشورها صادر می‌نماییم و امید دارین تا با پشتیبانی و حمایت وزارت صنعت بتوانیم محصولات جدیدتر و با کیفیت‌تری را به بازار عرضه کنیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد